Ugrás a fő tartalomra

Kik vagyunk, mi a célja az életünknek?



Kedves Látogató! 

Azon kérdésekre kerestem és keresem a választ ma is, hogy kik is vagyunk valójában mire szolgál ez a földi életünk, mi a célja, mi a dolgunk itt? Mi az élet értelme, és milyen az értelmes élet?


Ha ezekre az alapkérdésekre tudnánk a választ, meggyőződésem, hogy ma mindannyian boldogan és bőségben élnénk itt a földön! 

Azért indult útjára ez a blog, mert szeretnélek megismertetni azokkal a gondolatokkal, eszközökkel, melyek nekem eddig a segítségemre voltak, és válaszokra leltem a kérdéseimet illetően. Saját, megélt tapasztalataim által szeretnélek inspirálni - ha Téged is érdekel, ha Te is keresed a válaszokat - hogy hogyan jutottam belátásokra, mit olvastam, kitől és mit tanultam és tanulok a mai napig is? Minek a hatására, hogyan változott meg a saját és a világról alkotott nézőpontom? Ha csak egyetlen gondolatot, vagy mondatot viszel is el, máris értelmet nyert a blogom. :) 


 A nagy egész részekből áll és minden résznek
szerepe van a nagy egészben! 



Megjegyzések

  1. Egy igazi gyöngyszem vagy ebbe a világba, egy csoda! Örülök, hogy újra indult a blog már nagyon vártam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Beus! Nagyon köszönöm a kedves szavaidat! <3

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése